خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام قربانی:

روابط عمومی نقش مهمی در پیشرفت کشور، رفع مشکلات و جهش تولید دارد

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) همدان گفت: روابط عمومی تاثیر بسزایی در توجیه و همراه ساختن مردم با حاکمیت در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات و جهش تولید دارد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۹۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمود قربانی در بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) تیپ انصار الحسین (ع) برگزار شد، با تبیین جایگاه و اهمیت ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی در واقع به معنی برقراری ارتباط قوی با زمان‌ها و تشکل‌ها در راستای شناساندن شخص یا مجموعه به آن سازمان‌ها و افکار عمومی جامعه است.

وی گفت: روابط عمومی از مهم‌ترین اصول و اساس کار تشکیلاتی است چون با این مجموعه می‌توان از عملکرد سازمان دفاع کرد و به آن مقبولیت بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) همدان با تاکید بر جایگاه قرآنی و روایی روابط عمومی بیان کرد: در آیات و روایات خداوند متعال به پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) امر می‌کند که با مردم ارتباط برقرار کن و با آنها حرف بزن و دین را برای آنها تبیین کن.

وی گفت: از توانمندی مهم روابط عمومی، دشمنان اسلام هم برای پیشبرد اهداف و توطئه‌های شوم خود استفاده می‌کنند.

قربانی ضعف روابط عمومی و قوه تبلیغات نظام اسلامی و دولت را مورد انتقاد قرار داد و گفت: دستگاه اجرایی کشور و دستگاه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نمی‌توانند آنطور که باید پیشرفت‌ها و دستاوردها و موفقیت‌های دولت و نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند و این موضوع بارها توسط مقام معظم رهبری مورد انتقاد و واکنش قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: همه ارگان‌ها و نهادهای انقلابی باید با دید مثبت و مهم به جایگاه روابط عمومی توجه کنند و مردم را در همراهی با خود توجیه و اقناع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الحسین(ع) همدان همچنین با اشاره به نقش روابط عمومی در تحقق شعار سال گفت: این مجموعه تاثیر بسزایی در توجیه و همراه ساختن مردم با حاکمیت در راستای پیشرفت کشور و رفع مشکلات و جهش تولید دارد.

روابط عمومی نقش مهمی در پیشرفت کشور، رفع مشکلات و جهش تولید دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات