خبرهای داغ:
سردار فرجی خبر داد

تهیه و اهدای ۸ هزار جهیزیه در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان همدان

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:قرار است تا روز برگزاری کنگره شهدا به نام هر شهید یک جهیزیه با حفظ شأن و کرامت خانواده‌های نیازمند تهیه کنیم، که تاکنون ۲هزار و ۸۰۰ سری از آن محقق شده است.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

تهیه و اهدای ۸ هزار جهیزیه در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در آئین کاشت ۸ هزار نهال گرامیداشت ۸ هزار شهید استان همدان که در نیروگاه شهید مفتح همدان برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم برای سومین سال متوالی است که به نام شهدا برگزار می‌شود، اظهار کرد: این اقدام نیروگاه شهید مفتح یک نوع خدمت است.

وی با بیان اینکه ۸ هزار شهید ارزشمند ما به خاطر حفظ جان و امنیت این مملکت و ایجاد آرامش امروز ما، جان خود را هدیه کردند، گفت: مجموعه این نیروگاه هم مانند شهدا به مردم خدمت می‌کنند.

دبیر دومین کنگره شهدای استان همدان با بیان اینکه ما قول داده‌ایم تا روز برگزاری کنگره شهدا به نام هر شهید یک جهیزیه با حفظ شأن و کرامت خانواده‌های نیازمند تهیه کنیم، که تاکنون ۲ هزار و ۸۰۰ سری از آن محقق شده است، افزود: در تلاش هستیم به نیت شهدا، زندانیان غیرعمد را آزاد کنیم که تاکنون ۳۰۰ زندانی آزاد شده‌اند که می‌خواهیم این عدد را به ۸۰۰ برسانیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کنگره‌های شهدا باید خدمات رسان برگزار شود، تا سالیان سال آثار آن در زندگی مردم دیده شود، تصریح کرد: از خدمات دیگر نهادهای انقلابی در راستای کنگره شهدا نصب انشعاب آب و ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان است.

سردار فرجی با بیان اینکه قرار است ۸ هزار شغل ایجاد کنیم که بخش اعظم آن با اعطای وام محقق شده است، ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تعداد بالایی بسته معیشتی پیش بینی شده است که بین نیازمندان توزیع شود.

وی با تاکید بر اینکه همه اقدامات خدماتی برای این است که ما به شهدا بگوییم شما با خون پاک خود از انقلاب دفاع کردید، ما هم سعی می‌کنیم راه شما را ادامه دهیم، مطرح کرد: امروز کشور ما در شرایط امنیت پایدار قرار دارد و این نکته را دنیا با همه مشکلاتی که برای ما ایجاد کرده، متوجه شده است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اتفاقات اخیر در مدارس و مسمومست دانش‌آموزان گفت: در هفته‌های آینده خبرهای خوبی در کشور شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه امنیت  امروز کشور مدیون شهدا و مردم خوب ما است، ابراز کرد: مردم ما این لیاقت را دارند که اگر ما شبانه‌روز کار کنیم باز به آنها بدهکار هستیم.

سردار فرجی با بیان اینکه شهید همدانی همیشه می‌گفت سرمایه ما مردم هستند و ارزش آنها بیشتر از آن چیزی است که ما برای آنها انجام می‌دهیم، خاطرنشان کرد: ما در کشور مشکلاتی داریم اما حل خواهد شد و باید قدردان مردم باشیم.

 

خبرنگار: راضیه حاجیلویی

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار