خبرهای داغ:

پیام حجت الاسلام فلاحی به مناسبت روز خبرنگار

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۹۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

پیام حجت الاسلام فلاحی به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ «نون سوگند به قلم و آنچه می‌نويسند» سوره مبارک قلم آیه ١

هفدهم مرداد ماه سالروز عروج خبرنگار شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام انسان‌های آزاده‌ای است  که در زمان‌ها و شرایط مختلف حامی و مدافع  حقوق حقه مردم هستند، کسانی که آن نیمه پنهان مصائب و مشکلات  جامعه را که عموم از آن مطلع نیستند آشکار می‌کنند و گاهی فریب و نیرنگ نیرنگ بازان را برملا می‌کنند. امروز نقش خبرنگار از هر زمان دیگری مهم‌تر است.

خبرنگاران به عنوان یکی از مطالبه‌گران اصلی جامعه در دفاع از حقوق ملت مانند همیشه حاضر باشند و رسالت روشنگری و تبیین حقایق را انجام دهند.

آنچه که از سوی مسئولین جامعه می‌گذرد و  نیاز به تذکر از سوی مردم است؛ رسانه به عنوان یک تذکر دهنده در این امر ایفای نقش می‌کند.

متاسفانه آنچه که در طی سالیان گذشته در شهرستان همدان اتفاق افتاده است عملکرد غیر کارشناسی و عدم مدیریت در بسیاری از موارد بوده است  و جالب توجه این است  زمانی که این موارد در رسانه‌ها مطرح می‌شود برخی از مدیران ناراحت می‌شوند، همان‌هایی که میلیاردها تومان پول مردم و بیت المال و سرمایه جامعه را هزینه هوای نفس خویش کردند.

امیدوارم اصحاب رسانه مانند همیشه که از جان و آبروی خویش مایه گذاشته‌اند؛ بازهم از حقوق حقه مردم دفاع کنند.

درود خدا بر شهیدان به ویژه شهید محمود صارمی که آوازه بصیرت بشریت را با قطره‌های خون خود در عرصه‌های جنگ و جهاد ومبارزه با فتنه سرودند.

در پایان تلاش بی‌وقفه همه اصحاب رسانه را ارج می‌نهم و آرزوی توفیق برای همه خواهران و برادران عرصه رسانه و خبر را دارم؛ اجر شما قطعاً از آن موارد خواهد بود که مجاهدان راه خدا در دفاع از میهن و حقوق مردم فدا کردند.

 والسلام علیکم و رحمة الله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار