خبرهای داغ:

بیانیه کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان گرامیداشت روز خبرنگار

همدان-کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۶۲۹۳۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

بیانیه کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان گرامیداشت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزای بسیج، کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

هفدهم مرداد ماه یادآور مجاهدت‌های افرادی است که برای حفظ رسالت خطیر خبرنگاری و تعهد اطلاع‌رسانی ذره‌ای تردید به خود راه نداده و در عرصه دفاع از دین، حقیقت و حق‌طلبی در صحنه ماندند و زندگی خویش را فدای روشنگری و بیداری جامعه اسلامی، قلم و اندیشه نمودند.

آنچه موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی یک جامعه را فراهم می‌آورد تلاشگری صاحبان قلم در رسانه‌های جمعی است که به عنوان وجدان و چشم بیدار جامعه مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی دارند.

در این مقطع حساس که نظام سلطه با تمامی ایادی ظلم و جور، با سیاه‌نمایی و وارونه نشان دادن وقایع موجود، سعی در پاشیدن بذر ناامیدی و ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پیش گرفته‌اند و با جنگ رسانه‌ای و هجمه نرم در صدد تخریب و تضعیف ارزش‌ها، باورهای دینی و اعتقادات مردم و آرمان‌های انقلابی این مرز و بوم برآمده‌اند؛ اصحاب رسانه با درک عمیق توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های شوم معاندان نظام و انقلاب، با مجاهدت خبری و بصیرت مداری به موقع این نبرد معنادار، شجاعانه رسالتی بسی سنگین به عهده گرفته و تا پای جان برای حفظ و حراست از اهداف وآرمان‌های انقلاب و جلوگیری از تحریف واقعیات کشور ایستاده‌اند.

بی‌شک خبرنگاران جهادگران خط مقدم دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزه بازدارندگی کشور و از مجاهدان خط مقدم و ثبت کنندگان لحظات ماندگار ایام الله محسوب می‌شوند.

کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید و توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، پرتلاش و ایثارگر شهرستان همدان و بالاخص خبرنگار شهید محمود صارمی، خدمات خبرنگاران را مصادیقی بارز از جانفشانی مجاهدانه در عرصه مبارزه با جنگ نرم دشمنان دانسته و روز خبرنگار را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، پرتلاش و پویای شهرستان همدان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار