خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

خبرنگاران در تسریع مسیر توسعه موثر هستند

همدان-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه خبرنگاران در تسریع مسیر توسعه موثر هستند، گفت: به عرصه خبرنگاری به نوعی عرصه خطرنگاری هم گفته می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۰۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

خبرنگاران در تسریع مسیر توسعه موثر هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، احمدرضا احسانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و در گذشتگان خانواده رسانه استان و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسالت خطیر خبرنگاران آگاهی‌بخشی، روشنگری و تلاش در وادی اندیشه و خرد است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در تسریع مسیر توسعه موثر هستند، عنوان کرد: به عرصه خبرنگاری به نوعی عرصه خطرنگاری هم گفته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کار کردن در عرصه خبرنگاری با تمام کمبودها و تنگناها به نوعی جهاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: تلاش و همت خبرنگاران قابل ارزش‌گذاری و ارج‌گذاری است.

وی گفت: امید است خبرنگاران در انجام وظایف خود و کمک به توسعه استان و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در سایه الطاف الهی بیش از پیش موفق باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان نیز در ادامه ضمن عرض تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از دو ماه پیش برای هفته خبرنگار برنامه‌ریزی کرده بودیم که با شروع پیک پنجم به اجبار ۹۰ درصد برنامه‌ها را لغو کردیم.

محمدرضا خوش گفتار با بیان اینکه در این هفته مسابقه کتابخوانی آنلاین برگزار شد، گفت: دو مسابقه ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد محدود در سالن‌های ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تقدیر از زوج‌های خبرنگار و اردوی تله‌کابین گنجنامه از دیگر برنامه‌های این هفته بود، گفت: برنامه پاکسازی طبیعت با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی همدان نیز به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار