خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

حمایت‌های لازم برای اجرای سند قرآنی صورت نگرفته است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تدوین سند قرآنی در استان همدان، گفت: سند قرآنی را باید سندی مظلوم بخوانیم، چرا که حمایت‌های لازم برای اجرای آن در میدان از سوی متولیان صورت نگرفته است.
کد خبر: ۹۵۹۹۰۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای تبلیغ استان همدان که با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با تشکر از رویکرد خوب سازمان تبلیغات به خصوص در برگزاری برنامه‌های عید غدیر، اظهار کرد: این رویکرد جدید در سطح ملی، موجی مناسب را ایجاد کرده است.

وی افزود: در بحث فعالیت‌های قرآنی و طرح آیه‌های زندگی، سازمان تبلیغات به خوبی ورود کرد که باعث رشد فرهنگ قرآنی در کشور شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در بین فعالین فرهنگی صحبت از نگاه تمدنی می‌شود، اما باید نسبت به موضوعات و دغدغه‌های کف میدان نیز توجه شود، گفت: لازم است تا نسبت به واقعیت‌های موجود توجه ویژه‌ای شود.

وی با تأکید بر اینکه اگر نظام جامع فرهنگی نباشد تمدنی هم شکل نمی‌گیرد، اظهار کرد: مساجد و فعالیت فرهنگی در کوتاه مدت باید ناظر به واقعیت‌های بیرونی شکل بگیرد که در این راه نیازمند همراهی هیئت امنا با امام جماعت هستیم.

شعبانی با اشاره به اینکه معتقدم طلاب دغدغه دینی و جامعه را دارند، ابراز کرد: در شرایط فعلی باید کمک کنیم وضع موجود شرایط بدتری پیدا نکند و با اصلاح آن سپس به سمت بهبود اوضاع حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه از سیاست‌های کلان سازمان اوقاف گلایه‌مندی‌هایی وجود دارد، اظهار کرد: در سطح ملی لازم است تا اوقاف نسبت به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تدوین سند قرآنی در استان همدان، یادآور شد: سند قرآنی را باید سندی مظلوم بخوانیم، چرا که حمایت‌های لازم برای اجرای آن در میدان از سوی متولیان صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: در عرصه فعالیت‌های قرآنی از افراد و نهادهایی که انتظار حمایت داشتیم، متاسفانه حمایت لازم را مشاهده نکردیم و بیشتر توسط خیرین این موضوع پیش رفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار