خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان فارس در دیدار با جانباز مدافع حرم حسین مجیدی سرشت گفت: شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سند افتخارات نظام و کشورند.
کد خبر: ۹۳۱۷۱۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از عمومی دادگستری استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با حضور در منزل جانباز مدافع حرم حسین مجیدی سرشت ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جانبازان شهدای زنده ای هستند که با خداوند متعال معامله کردند و امروز ما در سایه این معامله در امنیت، آرامش و ثبات زندگی می کنیم و این نعمات عظیم محصول از خود گذشتگی بهترین جوانان این مرز و بوم است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به از خود گذشتگی و ایثار بهترین جوانان کشور در مسیر پیروزی انقلاب و پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی گفت: دفاع شما از کیان کشور در خارج از مرزها نتیجه بخش بود و فراتر از مرز ها از ارزش های این نظام دفاع کردید.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی ضمن ادای احترام، تکریم و نکوداشت خانوده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: به طور قطع خانواده های معزز شهداء و ایثارگران حق بسیار زیادی به گردن همه آحاد جامعه دارند و بر ما مسئولان تکلیف است که همواره قدردان ازخودگذشتگی این قشر باشیم چرا که اگر امروز ما مسئولیت و عزتی داریم مرهون همین ایثار و جان فشانی هاست.
وی افزود: در مجموعه دستگاه قضایی نیز دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران وظیفه دارد مسایل و مشکلات این قشر را پیگیری کند و بدون هیچ منّت و چشم داشت بر اساس قانون، مسائل و مشکلات قضایی پیش روی آنان را بررسی و با ایجاد تعاملات لازم این مجموعه گام های مفید و مثمرثمری بردارد.
رئیس شورای قضایی استان فارس در ادامه سازمان بسیج حقوقدانان را متعهد به انجام مشاوره های حقوقی به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا دانست و گفت: سازمان بسیج حقوقدانان نیز با ارائه مشاوره حقوقی به جانبازان و ایثارگران و هدایت آنان به طور قطع نسبت به تکالیف سازمانی خود متعهد خواهد بود.
گفتنی است در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با خانواده جانباز مدافع حرم حسین مجیدی سرشت، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و معاونین قضايي دادگستری استان وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار