خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مساجد فارس، بسیج را مجموعه‌ای خدمتگزار با روحیه جهادی و انقلابی دانست که مردم با آن خو گرفته، خدمات زیبای آن را در منطقه و محل زندگی خود، دیده و با آن زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۴۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمودی رئیس سازمان بسیج مساجد فارس، بسیج را مجموعه خدمتگزاری به مردم با روحیه جهادی و انقلابی دانست و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بارها اعلام کردند "بسیج سیاست زده نیست؛ اما سیاست را بلد است"؛ اظهار داشت: بسیج از مجموعه هایی است که با توان و روحیه انقلابی در حال خدمت به مردم است و اگر همه مردم و مسئولین با این رویه کار کنند، قطعاً خیلی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم را شاهد نبوديم.
به گفته وي، بسیج و بسیجی یک واژه آشنا برای عموم مردم است که مردم با آن خو گرفته‌اند و خدمات زیبای آن را در منطقه و محل زندگی خود، دیده و با آن زندگی می کنند.
حجت الاسلام محمودی با بيان اينکه در سال جاری و هفته بسیج پویش "سلیمانی‌ها" را با رویکرد هر "پایگاه مقاومت یک خدمت" دنبال می‌کنیم تصريح کرد: این پویش تا سالگرد شهادت سردار دلها ادامه خواهد داشت و خدمات متفاوتي را در پایگاه های مقاومت مختلف خواهیم دید.
به گفته رئیس سازمان بسیج مساجد فارس اسم این طرح، "هر پایگاه مقاومت یک خدمت" است؛ اما برخی از پایگاه های مقاومت که تعدادشان هم کم نیست، خدمات زيادي را به محله خود ارائه داده اند.
وي ادامه داد: در این ایام شيوع کرونا ويروس که همه موسسات و نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی تعطیل شده‌اند، مساجد و پایگاه‌های مقاومت که همیشه سنگر بوده، هستند و تا ابد هم خواهند ماند، برای خدمات‌رسانی فعال می‌باشند.
حجت الاسلام محمودی گفت: از جمله خدمات مساجد و پایگاه‌های مقاومت، خدمات فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، اقتصادی، و خدمات متعدد دیگر است که با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کشور، مساجد و پایگاه ها، خدمات بهداشتی را هم به خدمات خود افزوده اند؛ و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان انقلابی در مبارزه با کرونا، وارد صحنه شدند.
رئیس سازمان بسیج مساجد فارس تأکيد کرد: ضدعفونی کردن معابر و مبلمان شهری، ساخت و توزیع ماسک و محلول های ضدعفونی کننده، جمع‌آوری و توزیع کمکهای مومنانه با تهیه انواع بسته های مورد نیاز معیشتی، لوازم التحریر، و بهداشتی، تهیه جهیزیه، بخاری و لباس گرم، دارو و کپسول اکسیژن، تهیه و توزیع آب میوه های طبیعی میان بیماران و پرسنل درمان، در کنار خدمات گروه های جهادی در بخش‌های مختلف، به مقابله با کرونا آمده است.
سرکشی از بیماران کرونایی و خانواده هایشان، کمک به کادر درمان، و تغسیل و تدفین اموات فوت شده کرونایی، از دیگر خدمات گروه های جهادی پایگاه های مقاومت است که وي به آن اشاره کرد.
رئیس سازمان بسیج مساجد فارس در تشریح برنامه های هفته بسیج، به برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی با رویکرد نام شهدای انقلاب، بسیج، و "حاج قاسم سلیمانی"، مسابقات دکلمه و سرود، و اجراي پویش های متنوع در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۵۱ پروژه محرومیت‌زدایی هم که در استان به بهره برداری رسیده، نتیجه فعالیت گروه‌های مختلف بسیجی در مساجد و پایگاه‌های مختلف استان است.
به گفته وي، این پروژه ها شامل ساخت منازل محروم، منزل عالم، مسجد، و پایگاه مقاومت است.
رئیس سازمان بسیج مساجد فارس، بسیج و پایگاه‌های مقاومت را مأمن و محل خدمت به مردم محل دانست و اظهار داشت: روحیه بسیجی و جهادی می‌تواند پایان‌بخش اختلافات در محلات، شهرها، و حتی کشور باش.
حجت الاسلام محمودی معتقد است که همه مردم می توانند بسیجی باشند؛ همه کسانی که دلشان برای نظام و انقلاب می‌سوزد و دلشان پابرجایی نظام را میخواهد، یک بسیجی هستند؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: "بسیجي یعنی حضرت علی(ع) که تمام زندگی اش را وقف اسلام کرد.
انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار