خبرهای داغ:
حاج حسین یکتا: با حادثه تروریستی کرمان ما متوجه شدیم که حال دشمن خیلی بد است که زن و بچه های بی سلاح ما را به شهادت می رساند.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۰۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،حاج حسین یکتا در یادواره شهدای حادثه تروریستی کرمان در طبس گفت:حاج قاسم چه کرد که امروز کرمان هم یک شهر زیارتی شده است.

 

شهدای گام دوم انقلاب قربانی های حاج مهدی هستند که از مکه خواهد آمد.

با حادثه تروریستی کرمان ما متوجه شدیم که حال دشمن خیلی بد است که زن و بچه های بی سلاح ما را به شهادت می رساند.

شهدا در دل نوجوانان ما معبری را درست کردند که راه را گم نکنند.

در سال ۸۸ دختری در اغتشاشات روبه روی ما می جنگید ولی همان دختر در شلمچه ،در سرزمین های خاکی راهیان نور، مسیر زندگیش متحول شد و کارش به جایی رسید که حضرت آقا بعد از فوتش مهر سجاده خود را اهدا کردند تا در کفن او قرار دهند.

کار اگر برای خدا باشد دل ها را با خود می برد و سال ۶۵ غواص های ما تیر خوردند و گمنام شدند ولی همچنان بعد از حدود ۴۰ سال هنوز از جوانان ما دل می برند.

کارت دعوت شهدا به دل افراد است و کسی که در مراسمات شهدا حضور پیدا می کند قطعا با دعوت شهدا بوده است و شهدا بدون دلیل کسی را دعوت نمی کنند و قطعا با دل ما کار دارند.

امروز سرعت دنیا تندتر از قبل شده است و یک شب تا صبح اتفاقات عجیب و غریبی می افتند ،خودمان را باید آماده کنیم و مواظب باشید که ازین قافله جا نمانید.

دشمن سال گذشته پیچیده ترین جنگ ترکیبی را برای اولین بار در ایران اجرا کرد ولی حضرت آقا در سخنرانی های مختلف گفت ؛ خودتان را برای نظم نوین جهانی آماده کنید و این آقا از روی سکان انقلاب چه چیزی را می دید که جلوتر از دشمن بود؟

رمز فرج در فلسطین است و امروز می بینید که لبنان به کمک فلسطین می رود واز آن طرف حشد الشعبی و ازین طرف یمن کمک می کند ،پس بدانید که امروز پرچم ولایت فقیه بالاست و بروید رموز فرج را کشف کنید.

امروز حضرت آقا جهادی ها را به میدان فراخوانده است، جهادی از نوع تبیین با قید فوریت ، و امروز دهه هشتادی ها و دهه نودی هایی می آیند که معجزه می کنند و از ما جلو خواهند زد.

این انقلاب طلیعه ظهور است و ما این انقلاب را به امام زمان تحویل خواهیم داد و مسئولین خودشان را برای ملاقات امام زمان عج آماده کنند و جوانان خودشان را برای نظم جدید جهانی آماده کنند و این اتفاقات قشنگ پیداست و سرعت سانتریفیوژ عالم تندتر شده است.

امروز لنگ به کمر بسته یمنی به میدان آماده، شما می بینید که جوان لبنانی و عراقی به میدان آماده اند ،ما کجای این میدانیم، خودتان را برای امام زمان آماده کنید و امروزه کارها به طور عادی حل نخواهد شد ،آیا آماده ایم؟

ما باید با عنایت محبت ولایت حرکت کنیم و اگر اینگونه شد سرعتمان موشکی خواهد شد.

ما برای ماموریتی دعوت شدهایم و این معرفت به ماموریت ،کار را برای ما آسان خواهد کرد.

بنده در این چند سال روایتگری خود به یه کلمه رسیدم و آن کلمه اخلاص بود که شهدا را شهید کرد و اگر اخلاص بیاید پرده ها کنار می رود و کارها پیش می رود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار