خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

روحیه انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال یابد

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: جهان بینی و حس انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال یابد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۷۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و مسئول بسیج سازندگی خراسان که در محل ساختمان بسیج سازندگی و به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد، بیان کرد: مردمی بودن، خاکی بودن، انقلابی بودن، جهادی بودن، شبانه روزی کار کردن، وقت گذاشتن، توقع نداشتن، مخلصانه کار کردن از ویژگی‌های نیروی بسیج سازندگی است.

استاندار اظهار داشت: این ویژگی‌ها سبب شده نیرو‌های بسیجی مخلصانه و بدون هیچ توقعی در راستای خدمت به مردم پای کار باشند.

 

روحیه انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال یابد

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی برضرورت تزریق نگاه انقلابی به دستگاه‌های دولتی، متذکر شد: انتقال این حس و ویژگی‌ها به دستگاه‌های اجرایی و به ویژه مدیران در کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم مؤثر است.

استاندار حضور نیرو‌های بسیجی و جهادی در مناطق دورافتاده و محروم را قابل تقدیر خواند و اظهار داشت: کار‌های اثرگذار بسیج در مناطق دورافتاده و مرزی در سطح کشور به ویژه در خراسان جنوبی ارزشمند و قابل توجه است.

قناعت متذکر شد: نیرو‌های بسیجی براساس یک اعتقاد و باور دینی و انقلابی به دنبال انجام کار و خدمت به مردم هستند در حالی که اغلب مدیران، کار را طبق وظیفه اداری و تکلیفی که به عهده دارند، انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: اعتقاد قلبی نیرو‌های بسیجی به خدمت به مردم باعث شده کار‌هایی که انجام می‌دهند برکت و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

روحیه انقلابی و جهادی بسیج سازندگی به دستگاه‌های اجرایی انتقال یابد

 

در پایان این جلسه با اهدای لوحی با امضای استاندار از خدمات هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تقدیر شد.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار