خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی خبر داد:

حضور ۳ تیم منتخب از خراسان جنوبی در رویداد ملی "جام رسانه‌ای امید"

رضایی گفت: آیین اختتامیه رویداد "جام رسانه‌ای امید" کشور امروز با حضور منتخبین مرحله استانی این رویداد و جمعی از مسئولین کشور در تهران برگزار شد و ۳ تیم منتخب از خراسان‌ جنوبی در مرحله کشوری این رویداد شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۳۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سجاد رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بیان هنرمندانه بیان مصادیق پیشرفت کشور، آیین اختتامیه "رویداد جام رسانه‌ای امید" کشور پیش از ظهر امروز با حضور منتخبین مرحله استانی این رویداد و جمعی از مسئولین کشوری در محل سالن همایش‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

 

حضور ۳ تیم از خراسان جنوبی در رویداد ملی

 

وی افزود: از امروز بزرگ‌ترین رقابت رسانه‌ای برای تولید و انتشار محتوای امیدآفرین در کشور شروع به‌کار کرده و طی ۳۶ ساعت با دعوت از افراد و چهره‌های موفق دانشگاهی، صنعتی به بیان خدمات و مصادیق پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون خواهد پرداخت.

 

حضور ۳ تیم از خراسان جنوبی در رویداد ملی

 

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه ۳ تیم منتخب از استان خراسان‌ جنوبی در مرحله کشوری این رویداد شرکت کرده‌اند، افزود: تیم‌های منتخب استان خراسان‌جنوبی در قالب‌های مختلف تولید محتوا ضمن بیان مصادیق پیشرفت کشور و به تبع استان، انتشار گسترده آن را در دستور کار دارند.

 

حضور ۳ تیم از خراسان جنوبی در رویداد ملی

 

رضایی افزود: در مرحله استانی رویداد جام رسانه‌ای امید، ۳۵ گروه منتخب تولید محتوا و خبرنگاران شهرستان‌های خراسان‌جنوبی ۱۱ بهمن‌ ماه جاری در قالب‌های چندگانه خبری، پوستر، کلیپ و نماهنگ، استوری موشن و ویدیو موشن ضمن بازدید از پروژه‌های راه‌آهن استان و مسکن ملی طی ۱۲ ساعت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار