خبرهای داغ:
سردار مهدوی گفت: در سال ۱۴۰۲ به لطف خداو تلاش مجموعه سپاه انصارالرضا(ع)، بیش از ۸ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که با توجه به جمعیت استان با یک خروجی خوب به عنوان استان پیشرو در این عملیات بزرگ فرهنگی در کل کشور ثبت شدیم.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۶۴
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) استان در جمع کارکنان سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام)، گفت: به لطف و عنایت پروردگار در سال گذشته در مجموعه سپاه انصارالرضا(ع) در تمامی عرصه‌ها، پیشرفت‌های خوب و چشمگیری داشتیم.

وی، با بیان اینکه یکی از عرصه‌های پیشرفت سپاه انصارالرضا علیه‌السلام؛ برنامه‌های راهیان نور و اردویی سپاه استان بود، افزود: در سال ۱۴۰۲ طبق برنامه ریزی صورت گرفته توان استان برای اعزام زائرین استان به مناطق راهیان نور نهایتا بین ۲ تا ۳هزار نفر بود که با حول و قوه الهی و عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه و تلاش مجموعه سپاه استان، بیش از ۸ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که با توجه به جمعیت استان با یک خروجی خوب به عنوان استان پیشرو در این عملیات بزرگ فرهنگی در کل کشور ثبت شدیم.

سردار مهدوی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار کاروان‌هایی از هنرمندان استان، طلاب حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی، کاروان‌هایی از کارمندان ادارات استان، فرهنگیان، کارگران و مدیران کارخانجات خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: بازدید ۸ هزار نفر از اقشار مختلف خراسان جنوبی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در سال گذشته یک جریان فرهنگی بسیار خوبی بود که به لطف خدا از سوی سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) و با همکاری سایر ادارات و دانشگاه‌های استان انجام شد.

وی، به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانشجویان و دانش آموزان در سال گذشته به عنوان یک برنامه ابتکاری اشاره کرد و گفت: به اذعان بازدیدکنندگان، این اردو‌ها تاثیر بسیار زیاد و باعث افزایش روحیه و تغییر نوع نگرش جوانان ما در خصوص پیشرفت‌های استان داشته است.

سردار مهدوی، با بیان اینکه ۸۵ درصد زائرین اردو‌های راهیان نور طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، رضایت کامل داشتند، عنوان کرد: اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت دستاورد‌های فرهنگی خوبی را در جامعه به همراه داشته و دارد؛ انشاءالله این اردوها در سال پیشرو به نحو بهتر و منسجم‌تر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها