خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تبیین پیام سعادت بخش غدیر، راهبرد اصلی ستاد دهه امامت و ولایت است

حجت الاسلام مشرفی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت گفت: راهبرد اصلی ستاد دهه امامت و ولایت در برهه زمان کنونی، تبیین پیام سعادت بخش غدیر در برابر فرهنگ ویرانگر جبهه باطل است.
کد خبر: ۹۵۹۹۱۲۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت دهه امامت و ولایت بیان نمود: راهبرد اصلی ستاد دهه امامت و ولایت در برهه زمان کنونی، تبیین پیام سعادت بخش غدیر در برابر فرهنگ ویرانگر جبهه باطل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: بشر امروز درگیر یک ظلم و ستم بی حد و حصری از سوی مدعیان حقوق بشر و تمدن و آزادی است، درحالی که آزادی، و انسانیت و خوبی‌ها را به زنجیر کشیده اند و در واقعیت دشمن بشریت هستند و هیچ بویی از تمدن نبرده اند و به فرمایش حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه): " قسم به جان حقیقت که میان آنان و تمدن آنچنان فاصله دوری است که اگر به شرق روند تمدن به غرب گریزد و، چون به غرب روی آورند تمدن به شرق برود ".

وی مشکل بزرگ بشر امروز را گرفتاری در تفکری دانست که مدعی آزادی و حقوق بشر و تشکیل دهکده جهانی هستند و اسرائیل را تنها کشور دموکراتیک خاور میانه می‌دانند؛ و همزمان بدترین جنایات و نسل کشی را علیه زنان و کودکان انجام می‌دهند.

حجت الاسلام مشرفی، راه برون رفت از این گرفتاری را بازگشت به اصل فطرت و حقیقت دانست همان که پروردگار عالم هم نقشه راه سعادت و هم راهبران آگاه و دور از خطا را برای نجات بشر تدبیر فرموده است و این مردم هستند که باید زندگی خودشان را بر این اساس تنظیم نمایند و باید به این حقیقت برگردند تا به سعادت برسند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) که فرمودند: لتعطفنّ الدنیا علینا بعد شماس‌ها قطعا دنیا (که امروز حمایت خود را از ما دریغ داشت و پشت ما را خالی کرد و از ناکسان پیروی و حمایت کرد، هر چند زمان بگذرد وقتی بطلان بیراهه‌ها را دید و درد‌های این کجروی را چشید) دنیا دومرتبه به ما اهل بیت رو خواهد کرد؛ گفت: امروز همان روز است و زمانی است که بشریت به این نتیجه رسیده است که سیاست بازان و ابرقدرت نما‌های تزویرگر مشکلی از بشریت حل نخواهند کرد و چیزی که در دنیا در حال رقم خوردن است بیداری و خیزش جهانی است تا جایی که دانشجویان آمریکایی، انگلیسی در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت اقدامات وحشیانه اسرائیل و استکبار تجمع می‌کنند و شعار سر میدهند. این یعنی دنیا تشنه دانستن و پیوستن به سیره عدالت گستر، انسان ساز امیرمومنان و فرزندان ایشان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی دهه امامت و ولایت را فرصتی مغتنم جهت معرفی مختصات دو سوی جبهه حق و باطل دانست و بیان نمود امروز تنها غزه در جنگ نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) شرائط رویارویی جبهه حق و باطل است و تمام سربازان جبهه حق در هر موقعیتی که هستند باید با تمام توان، نسبت به معرفی فرهنگ ناب اسلام و اهل بیت و معرفی تزویر و ظلم سران استکبار پرداخته شود تا هدف اصلی که رهایی مظلومین از دست ظالمان است محقق و زمینه ظهور منجی عالم بشریت فراهم گردد.

حجت الاسلام مشرفی گفت: در راستای حمایت مستمر از جبهه مقاومت به ویژه فلسطین قهرمان و غزه مقتدر مظلوم، هر هفته در تعدادی از استان‌های کشور راهپیمایی برگزار می‌گردد که در جمعه هفته جاری (۲۸ اردیبهشت ماه) استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بدین منظور راهپیمایی خواهند داشت.

وی ضمن دعوت از مردم مومن و انقلابی خراسان جنوبی جهت شرکت در این راهپیمایی بیان نمود: راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه از مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌گردد و در مرکز استان نیز از مسجد جامع و مصلی المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به سمت میدان نماز انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار