خبرهای داغ:
سرهنگ صادق گفت: همایش "شهید سروری راد۲" به منظور قدردانی از فعالان فرهنگی و هنری بسیج استان در سه سطح در خراسان جنوبی برگزار شد؛ مجموعا ۸۱ نفر به عنوان برترین‌های استان انتخاب شدند و همزمان با سالروز گرامیداشت شهادت شهید استاد مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه؛ همایش تجلیل از بخشی از فعالان فرهنگی هنری "شهید سروری راد۲" شبکه بسیج برگزار شد و از ۲۰ منتخب خراسان جنوبی به نمایندگی از برترین‌ها تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۱۵۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹

سرهنگ یاسر صادق معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: به منظور تقدیر و تشکر از فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج همایش "شهید سروری راد" به همت معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۴۰۱ به صورت متمرکز از تمامی استان‌ها در تهران برگزار شد و از خراسان جنوبی ۲۵ نفر برگزیده در این همایش شرکت کردند.

وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت فرهنگی هنری بسیج مقرر شد، مرحله دوم همایش شهید سروری راد به صورت جداگانه در هر استان برگزار شود که در مرحله دوم از همایش شهید سروری راد، ۸۱ نفر از فعالان فرهنگی و هنری بسیج خراسان جنوبی برگزیده شدند.

سرهنگ صادق، با بیان اینکه بخشی از شرکت‌کنندگان همایش "شهید سروری راد۲" از فعالان رویدادهای ملی و فرهنگی استان هستند، گفت: در سال ۱۴۰۲ رویدادهای ملی و فرهنگی به صورت سراسری در کشور و همچنین استان خراسان جنوبی برگزار شد؛ رویداد «امید ملت» در هفته بسیج، رویداد «شهید القدس» در هفته مقاومت و ایام شهادت سردار سلیمانی، رویداد «ایران قوی» از دهه فجر تا ایام انتخابات از آن جمله هستند که در خراسان جنوبی برگزار شده و بسیجیان علاقمند و فعالان فرهنگی و هنری استان در این رویدادها شرکت و فعالیت مستمر داشتند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا(ع) گفت: بخشی از شرکت‌کنندگان در همایش شهید سروری راد۲؛ فعالان عرصه‌های نقش آفرین فرهنگی بسیج هستند که این عرصه‌ها شامل موسیقی و تئاتر، تألیف و گسترش فرهنگ کتاب، اکران فیلم، سرود، شعر و حضور در عملیات‌های تبلیغاتی در تفرجگاه‌ها است.

 

تجلیل از ۸۱ نفر از فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج خراسان جنوبی در همایش شهید سروری راد۲

وی ادامه داد: در همایش "شهید سروری راد۲" که به منظور قدردانی از فعالان فرهنگی و هنری بسیج استان در سه سطح در خراسان جنوبی برگزار شد؛ مجموعا ۸۱ نفر به عنوان برترین‌های استان انتخاب شدند.

سرهنگ صادق افزود: همزمان با سالروز گرامیداشت شهادت شهید استاد مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه؛ همایش تجلیل از بخشی از فعالان فرهنگی هنری "شهید سروری راد۲" شبکه بسیج برگزار شد و از ۲۰ منتخب خراسان جنوبی تجلیل شد.

وی با بیان اینکه در همایش "شهید سروری راد۲" در هر شهرستان خراسان جنوبی یک برگزیده ویژه داشتیم، گفت: حجت الاسلام صادق حسین پور از شهرستان نهبندان به عنوان چهره منتخب فرهنگی هنری بسیج خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ معرفی شد و در همایش استانی با حضور مسئولان کشوری و استانی از این فعال فرهنگی استان تجلیل شد و تندیس "شهید جاودان فر" به وی اهداء گردید.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: شهید محمد حسین سروری راد معاون فرهنگی یکی از پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سمنان بود که در پی اغتشاشات سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید و این همایش فرهنگی به نام و یاد این شهید عزیز در کشور در دو مرحله برگزار شد.

سرهنگ صادق افزود: همچنین شهید جاودان فر مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان سیستان و بلوچستان بود که در سال ۱۴۰۲ در یک حمله تروریستی به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار