خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی:

عزت و سربلندی ایران اسلامی، مدیون رهبری‌های امام خمینی (ره) است

استاندار خراسان جنوبی گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی، مدیون رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۵۹۸۷۳۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در ستاد استانی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) با توکل به خدا و به پشتوانه مردم، در ایران نظامی بدون هیچ وابستگی به غرب و شرق را تشکیل داد.

وی تصریح کرد: امروز کشور به برکت رهبری‌های امام راحل (ره)، رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در اوج اقتدار قرار دارد.

استاندار تأکید کرد: رهبر کبیر انقلاب، مشعل پر فروغ امت اسلامی است که هرگز خاموش نمی‌شود و همواره چراغ هدایت انسان‌های آزادیخواه بوده و خواهد بود.

قناعت با اشاره به آثار بیانات حضرت امام (ره) و روشنگری‌هایی که در زمان حال به همراه دارد، بیان کرد: امام راحل (ره) به تمام آزادیخواهان جهان درس استکبار ستیزی، دین باوری، معنویت و اخلاق آموخت و اسلام واقعی را به مسلمانان آزاده معرفی کرد.

وی با تأکید بر اینکه این تکلیف ماست که با تعامل و همکاری بین همه دستگاه‌های اجرایی در سالگرد امام (ره) کار بزرگی انجام دهیم، اظهار داشت: در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) باید با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود سنگ تمام بگذاریم.

استاندار گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرمنده امام (ره) و شهدا نشویم.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در این جلسه از سهمیه دو هزار نفری استان برای اعزام گروه‌های مختلف مردم به مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تهران گفت و متذکر شد: در برنامه اعزام زائرین، اولویت با زائر اولی‌ها و جوانان و نوجوانان است.

طالبی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده برای مسیر حرکت زائران، تأکید کرد: برنامه‌های دستگاه‌های اجرای استان در این مناسبت باید در شأن و جایگاه امام (ره) باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار