خبرهای داغ:

پیام سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی بمناسبت روز جهانی قدس

روز قدس، روز فریاد رهایی مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین از چنگال رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۸۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بمناسبت روز جهانی قدس‌ پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أَنَّ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّـلِحُونَ»

قدس قبله نخست مسلمانان جهان و قلب فلسطین است و از بحر تا نهر موطن اصلی ملتی است که سرزمینشان با توطئه استکبار جهانی و کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع به دست صهیونیسم جنایتکار غصب شد و روز قدس، روز فریاد رهایی مردم ستمدیده و رنج کشیده فلسطین از چنگال رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی امام راحل که بیانگر اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

امروز رژیم بی آبروی صهیونیستی که خسارت‌های جبران ناپذیری را متحمل شده همچنان به جنایت خود ادامه می‌دهد. زن، کودک، پیر و جوان غیر مسلح را به قتل می‌رساند. خانه‌ها را ویران می‌کند. از ورود غذا و دارو جلوگیری می‌کند و دروغگویان مدعی حقوق بشر در اروپا و آمریکا در برابر این همه جنایت، سکوت کرده و نه تنها از مظلوم دفاع نمی‌کنند بلکه به رژیم کودک کش و خونخوار صهیونیستی کمک می‌کنند.

در این میان سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر است که به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین ترجیح داده اند سکوت تلخ و بی شرمانه‌ای را اختیار کرده و با این جانبداری بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی و بی عدالتی خود را در تاریخ ثبت نمایند.

اما از طرف دیگر، همه کسانی که شعله‌ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریاد‌های اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می‌شوند. رژیم اشغالگر قدس فقط با مردم بی پناه غزه روبرو نیست بلکه این بار موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه‌های قدرت پوشالین صهیونیست را در هم می‌شکنند.

سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی ضمن محکوم کردن جنایت‍های گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان، از همه هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند چراکه براساس وعده صدق الهی قطعاً فلسطین پیروز است و این مهد ادیان الهی و پنجره زمین به آسمان با مقاومت و یاری مبارزان راه خداوند آزاد خواهد شد و خداوند یاری گر مجاهدان است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار