خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جوانان، سرمایه‌های کشور هستند

آیت الله عبادی گفت: جوانان بزرگترین سرمایه‌های کشورند که باید مسئولان برای آینده آنها برنامه ریزی صحیح داشته باشد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۸۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آيت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور جوانان هستند گفت: مسئولان اجرایی باید شرایطی را فراهم کنند تا موضوع ازدواج و اشتغال و تحصیل جوانان در کنار هم فراهم شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انرژی جوانان موتور محرک جامعه است گفت: سرنوشت جامعه در دست جوانان است واگر جوانان هدایت شوند همه را بسوی کمال می‌برند.

کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان هم با اشاره به اینکه جوانی فرصتی برای خودسازی و سازندگی است گفت: امروز گفتمان جوان مومن انقلابی در مقابل گفتمان جوان مادی گرا و خوش گذران غرب قرار گرفته و همه در تلاشیم تا گفتمان جوان مومن انقلابی در جامعه بیش از گذشته ترویج یابد.

کلهر با اشاره به اینکه وضعیت جوانان در حوزه‌های مختلف رصد می‌شود گفت: خراسان جنوبی در ازدواج، فرزند آوری و پایین بودن آمار طلاق رتبه خوبی در کشور دارد، اما در پرداخت وام ازدواج رتبه استان در بین ۳۱ استان، سی ام است که باید مسئولان تلاش بیشتری کنند.

همچنین معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ساختمان در دست ساخت خانه جوان بیرجند در سایت اداری بازدید کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار این طرح تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار