خبرهای داغ:
سردار معروفی بر انتخابات پیشرو در کشور اشاره کرد و گفت: بنا بر فرمان رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه امسال شرکت در انتخابات بر ما واجب است و باید با حضور حداکثری در انتخابات مقابل دشمن بایستیم و خلاف نظر دشمن حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۴۵
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان جنوبی؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در هشتمین اجلاس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی در بیرجند، گفت: امروز اشرار عالم با راه اندازی جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی نمی‌گذارند که مردم آرامش داشته باشند.

وی اظهار داشت: بنا بر فرمایش امام راحل مردم مظهر ایستادگی حقیقی در برابر دشمنان هستند.

سردار معروفی با بیان اینکه هر ملتی را با عقبه آن می‌شناسند، گفت: مردم خراسان جنوبی انسان‌هایی با عقبه ی با عزت، باشرف، ولایتمدار، مستحکم و انقلابی هستند که در طول تاریخ با حضور خود در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و تلاش در جهت پیش برندگی نظام اسلامی خصوصا حضور حداکثری در انتخابات؛ این مهم را ثابت کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین یا بیان اینکه هدف از برگزاری مجامع بسیج اندیشه ورزی است نه مشورت، افزود: اندیشه ورزی یعنی تولید فکر توسط جمعی خردمند که باید خروجی آن عملیاتی شود.

وی ادامه داد: اندیشه ورزی ما باید مصداق تیر و کمان شود؛ که تجربه شخصیت ها و انسان‌های موفق این انقلاب کمان هست و یگان فناور جامعه امروز تیر این کمان است که باید در این کمان قرار بگیرد و با تکیه بر پیشکسوتان با تجربه به هدف برسیم و آینده مقدس را همچون گذشته مقدس برای این مردم ترسیم کنیم.

سردار معروفی با بیان اینکه ما در مجامع بسیج به دنبال اثربخشی کار‌ها هستیم، گفت: هدف از اندیشه ورزی احصاء مشکلات کشور و ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات است، بعد از ارائه راهکار باید مطالبه گری داشته باشیم تا نتیجه حاصل شود.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه متولی موضوعات هستند نه مسئول، مطرح کرد: مردم ولی نعمت هستند و نخبگان مردمی بایستی برای حل مشکلات کشور پای کار آیند و در قالب بسیج طرح و ایده بدهند و این رویکرد در قالب دین، منافع انقلاب و مردم به‌دور از نگاه سیاسی و حزبی است.

 

اولویت بندی در حل مسائل و مشکلات کشور اصل است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اولویت بندی در احصاء مسائل کشور اصل است.

سردار معروفی عنوان کرد: ما باید مشکلات و معضلات استانی، ملی، بین المللی را بدانیم‌ و بشناسیم تا بتوانیم برای مسائل منطقه‌ای تصمیم بگیریم.

وی به وجود دو بحران جمعیت و آب در کشور اشاره کرد و گفت: امروز بحران جمعیت خاستگاه دشمن است که هر گونه غفلت در این زمینه غافل بودن از حکومت امام زمان (عج) است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر امروز بحران آب در کشور رفع نشود در آینده در این زمینه شاهد جنگ خواهیم بود.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود عقیده و باور‌های مردم ایران را هدف قرار می‌دهد، ادامه داد: امروز حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد هجمه دشمنان در جنگ نرم است که با شبیخون فرهنگی و ترویج برهنگی و بی حجابی بدنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

وی اظهار داشت: در نبرد اقتصادی نسخه نجات بخش کشور اقتصاد مقاومتی است که با مقاوم کردن مردم جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیریم.

 

هدف بسیج و سپاه بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج)  است 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف سپاه و بسیج بسترسازی برای ظهور امام عصر (عج) است، گفت: سپاه کمک دهنده به تمامی دولت‌های ایران در خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی عنوان کرد: در برنامه ریزی و انجام برنامه‌ها باید اطلس جغرافیایی و شناخت کامل از هر حوزه و موضوع در دست داشته باشیم.

وی، بر داشتن موضع آفندی و پدافندی در برابر دشمن تاکید کرد و گفت: مجامع استانی و ملی بسیجیان بسیار مهم و با اهمیت است که باید در کشور جریان ساز باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، افزود: دشمنان ما همه توان خود را در داخل و خارج به کار گرفتند که ملت ایران را شکست دهند، اما به اذن الهی و هوشمندی ملت ایران دشمن شکست خورد.

وی ادامه داد: دشمن امسال با چند سناریو برای حمله به ملت ایران وارد عمل شد؛ اول دهه اول محرم با عاشورا زدایی و امام حسین (ع) زدایی شروع کرد و سعی داشت این مراسم‌ها را به حاشیه ببرد، دوم در ایام اربعین با اربعین زدایی بدنبال رسیدن به اهداف خود بودند، اما حضور میلیونی مردم در حرکت عظیم اربعین که بستر ظهور است دشمن را ناکام گذاشت.

سردار معروفی بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی یک گروه حماس در برابر یک رژیم کودک‌کش ایستاده و با تمام کشتار و جنایت، اما مردم غزه با مقاومت خود نماد صبر و استقامت شدند و فلسطین فراموش شده را نجات دادند و فلسطین به آغوش حقیقی خود برگشت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین به رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از میهن اشاره کرد و گفت: جنگ‌ تحمیلی نبرد تَن با تانک و جنگ تمام عیار دنیای کفر در برابر جبهه اسلام بود.

وی بر انتخابات پیشرو در کشور اشاره کرد و گفت: بنا بر فرمان رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه امسال شرکت در انتخابات بر ما واجب است و باید با حضور حداکثری در انتخابات مقابل دشمن بایستیم و خلاف نظر دشمن حرکت کنیم.

 

سردار سلیمانی سیطره استکبار جهانی در منطقه را هدف قرار داد

سردار معروفی با اشاره به جنایت تروریستی اخیر در کرمان، گفت: سردار سلیمانی سیطره استکبار و اسرائیل را در هدف قرار داد و منافع آنها را در منطقه از بین برد؛ به همین علت دشمن حاج قاسم سلیمانی را شهید کرد و زائرانش را هدف قرار می دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بر مشارکت معنادار در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی دشمنان را نابود می کند چراکه ما ملت شهادتیم و پای تفکر غنی اهل بیت که سعادت بشری است می ایستیم.

سردار معروفی با بیان اینکه اندیشه زیبا عمل را زیبا می کند، گفت: اندیشه سردار سلیمانی زیبا بود که عمل او را زیبا کرد، اصل شخصیت حاج قاسم اندیشه زیبای او شناخته می شود که گوش به فرمان ولی فقیه خود بود.

وی اظهار داشت: نظام ولایت پذیری شهید حاج قاسم سلیمانی نظام ولایتمداریی که با میل ولی فقیه کار می کرد و مالک علی و تابع محض بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایش سردار سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است، گفت: قطعا همین است و تا ما هستیم این حرم آسیب نخواهید دید.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار