خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروزه زن به عنوان محور بسیاری از مسائلی که در عالم می‌گذرد، می تواند منشاء اثر و برکات زیادی شود.
کد خبر: ۹۵۶۳۰۲۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲

در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: امروزه زن به عنوان محور بسیاری از مسائلی که در عالم می‌گذرد، می تواند منشاء اثر و برکات زیادی شود. لذا ضرورت دارد تا حضرت زهرا (س) به نسل جوان شناسانده شود.

او افزود: در آیات قرآن، خداوند چهار زن را به عنوان الگوی رفتاری زن و مرد مسلمان معرفی کرده است که این زن‌ها به ترتیب حضرت فاطمه (س)، حضرت خدیجه کبری (س)، حضرت مریم (س) و آسیه هستند. این زنان الگوی زنان و مردان شده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهیم در آینده به فرموده مقام معظم رهبری به قله که در نزدیکی آن هستیم برسیم باید به الگوی خود که این زنان هستند، نگاه کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان کاری که از زن برآمده، از مردان برنیامده است؛ تصریح کرد: در حادثه عاشورا بعد از شهادت همه، امام سجاد (ع) امام زمان ما بوده اما ماموریت نخست در خط مقدم یعنی ماموریت حفظ دستاوردهای عاشورا به حضرت زینب (س) داده شده است.

فرزین اضافه کرد: در قرآن کریم بسیار به بانوان بها داده شده است اما در عصر حاضر که اینقدر شعار زن داده می‌شود، زن چه جایگاهی دارد؟ این زنان می‌توانند زنان و مردان را به قله‌های رفیع سعادت برسانند؟

او با اشاره به حوادث سال گذشته گفت: امروزه در غزه چه تعداد از کودکان و زنان را بیگناه می‌کشند؛ چرا آن‌هایی که سال گذشته حمایت می‌کردند، اکنون ساکت شده‌اند؟ امروز بیش از زمان انقلاب اسلامی، بانوان در حال درس و تحصیل هستند و تعداد زیادی در رشته‌های بسیار کاربردی در حال فعالیت اند که براهمیت دادن انقلاب به بانوان اشاره دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار