خبرهای داغ:

اهدای سه سری جهیزیه به نوعروسان در سرخه

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اهدای جهیزیه به نوعروسان با هدف نهادینه کردن ازدواج آسان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۰۶
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سه سری جهیزیه به سه نوعروس به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

محمدجواد عبدالهی مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در حاشیه این اقدام خیرخواهانه دز گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ازدواج مقوله‌ای است که موجب شادی خانواده‌ها و تحکیم بنیان خانواده می‌شود که سهیم شدن در آن برای ما بسیار مطلوب است.

او افزود: هر سری از این جهیزیه‌ها شامل اقلام اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و لباسشویی بود که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تامین و به نوعروسان اهدا شد.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: ارزش ریالی مجموع هر سری جهیزیه اهدا شده 3۰۰ میلیون ریال برآورد شده ضمن اینکه اقلام اهدا شده نیز از نوع تولیدات داخلی است.

عبدالهی تصریح کرد: نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار