خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از توزیع بن خرید کالا و پاکت های سیمان بین خانواده های نیازمند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۵۰
|
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اشتیاق مردم و گروه های جهادی برای کمک به هموطنان نیازمندشان در سراسر کشور پایان ندارد. مردم به طور وصف ناشدنی و با حضوری پررنگ همچنان با نیازمندان همدلی کرده و کمک هایشان را مهربانانه به آنها می رسانند.

در این راستا به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه کمک هایی با هدف دستگیری از خانواده های کم برخوردار در روستا انجام شد.

اکبر رهایی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح کمک مؤمنانه به همت پایگاه بسیج روستا با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار) انجام می‌شود.

او افزود: به همت گروه جهادی سنگر سازان بی سنگر تعدادی بن رایگان خرید کالا تهیه و بین خانواده های هدف در روستا توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد ادامه داد: همچنین تعدادی پاکت سیمان خریداری و توسط گروه جهادی به خانواده های مورد نظر تحویل داده شد.

رهایی یادآور شد: گشت شبانه و محله محور بسیج در روستا نیز توسط بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و سه الی دو بامداد با هدف برقراری امنیت و آرامش در روستا برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار