خبرهای داغ:
عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با هدف عرضه مستقیم کالا بدون واسطه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۷۴۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بازارچه اقتصاد مقاومتی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه هر هفته در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپاست.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا این محله اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دهه اخیر بر موضوع اقتصاد در نامگذاری سال‌ها تاکید داشته‌اند که این امر نشان دهنده آن است که تقویت اقتصاد می‌بایست رویکرد اصلی کشور در بخش‌های مختلف باشد.

او افزود: در این راستا بازارچه اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از بانوان تولید کننده محصولات خانگی و در جهت کمک به اقتصاد خانواده، عرضه مستقیم کالا بدون واسطه به صورت هفتگی با محوریت مسجدمحوری و محله محوری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود که خوشبختانه با استقبال عموم اهالی محله روبرو شد.

عضو هیئت امنا مسجد بیان داشت: حلقه پیشکسوتان شهید قدرت الله بافتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا و همزمان با اعزام بسیجیان به مشهد مقدس، حلقه صالحین شهید ادهم در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.

گفتنی است مسابقات بین پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) و پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه به نتیجه 3 بر 5 به نفع پایگاه امام حسین (ع) به پایان رسید و سانس ورزشی فوتبال پایگاه امام حسین (ع) در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان سرخه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار