خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: شهدایی که از خودگذشتگی و ایثار کردند و این حفظ عَلَم شهدا را در این دوران از وظایف واجب خودمان می دانیم.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۶۰
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ پاسدار محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با ایثارگران و رزمندگان شهرستان سرخه و تجلیل از زحمات و فداکاری های خانواده های آن ها، در این هفته دیدار با سلام دیدار با رضا ساجدی، محمد طحان و علی چتری انجام شد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان اظهار کرد: مدت مدیدی است که به ابتکار سپاه و بسیج و به همت فرمانده ناحیه مقاومت با توفیق الهی خدمت کسانی که توفیق حضور در دوران دفاع مقدس را داشته اند، رسیده و به آن ها عرض ارادت داریم.

او افزود: این اقدام با هدف تجلیل از فرهنگ جبهه و مقاومت و در کنار آن ضمن استفاده از روایت های ایثارگران از آن دوران، خاطرات ثبت و ضبط شده و ان شاءالله در قالب مکتوب و یا فیلم مورد استفاده قرار خواهد گرفت و جزء گنجینه های ماندگار سرخه خواهد شد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه مقاومت اظهار کرد: سرکشی از عزیزانی که در این گنجینه امنیت نقش داشتند و از مال، جان و آبروی خودشان گذاشتند تا ما امروز امنیت و سلامتی را داشته باشیم، از وظایف ماست.

او افزود: شهدایی که از خودگذشتگی و ایثار کردند و این حفظ عَلَم شهدا را در این دوران از وظایف واجب خودمان می دانیم. خادم شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران و هرکسی در هر لباسی به این نظام، اسلام، قرآن و انقلاب خدمت کرده است و مهتری این خانواده ها افتخار ماست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ادامه داد: صراط شهدا راه انبیاست و ما هم تا جان در بدن داریم، این را افتخار خود می دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها