خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده در مسابقه نجات تخم مرغ همراه با برنامه های فرهنگی در مدرسه دخترانه شهید حسن حسنان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۵۱
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت مسجدمحوری و محله محوری به همت هیئت خواهران ام البنین خواهران (س) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه همراه با قرائت زیارت جامعه کبیره و سخنرانی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

سمیه ادهم عضو این هیئت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هیئت ام البنین به صورت هفتگی ویژه خواهران با استقبال خوبی همراه با برنامه های متنوع با تاکید بر مسجدمحوری به همت مجمع امام حسن مجتبی (ع) سرخه برپا می شود.

او افزود: دوره آموزش اذان و اقامه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی و حلقه کتابخوانی نونهالان در کانون کمیل بن زیاد (ع) در این محله برگزار شد.

عضو هیئت ام البنین خواهران (س) اضافه کرد: جلسه هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور اعضا تشکیل و نظرات و محورهای موردنظر عنوان و در خصوص برنامه های ایام فاطمیه، شب یلدا و بازارچه اقتصادی محله گفتگو شد.

او بیان داشت: مسئولین فضای مجازی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از کارگروه فضای مجازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) بازدید و سرکشی کرده و برنامه های مورد نظر را توجیه کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در این محله ادامه داد: در راستای برپایی مسابقه نجات تخم مرغ در دبستان شهید حسن حسنان در این محله، جوایز این مسابقه علمی به برگزیدگان با حضور امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) اهدا شد.

ادهم یادآور شد: در حاشیه این تجلیل حجت الاسلام والمسلمین احسانی، امام محله در جمع دانش آموزان مدرسه شهید حسن حسنان با محوریت اهمیت نماز جماعت و دعوت از دانش آموزان به جهت حضور در مسجد سخنرانی کرد. البته در این راستا گفتگویی با مدیر مدرسه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار