خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد از سیاه پوشی و فضاسازی پایگاه و محله در جهت برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و استقبال از شهدای گمنام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۸۷۱
|
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) فضاسازی روستای لاسجرد و مسیر تشیع شهید گمنام در این روستا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله این روستا در سرخه انجام شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به سیاه پوش کردن مسجد، پایگاه و محله به مناسبت ایام فاطمیه به همت بسیجیان اظهار کرد: همزمان با دهه دوم فاطمیه مراسم عزاداری در تکیه حضرت زهرا (س) با حضور بسیجیان و مردم همراه با تلاوت قرآن و حدیث شریف کسا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا پیوندی و مداحی محمد منیری برگزار و در پایان با اطعام سفره اهل بیت (ع) از عزاداران پذیرایی شد.   

او با اشاره به برپایی حلقه نوجوانان شهید نعمت الله شهادت در پایگاه افزود: گشت عملیاتی و محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت در محله با حضور هفت نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو تا دو بامداد انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله با اشاره به انجام جهاد تببین توسط کارگروه فضای مجازی پایگاه در فضای مجازی گفت: ایستگاه صلواتی شهدا، همزمان با ایّام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط بسیجیان پایگاه در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) در گلزار شهدای لاسجرد به یاد و نام شهدای والامقام قدرت الله ساسانی و حسین ارادتی برپا شد.

گفتنی است فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط گروه فرهنگی این پایگاه مقاومت انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار