خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برپایی پویش «مسجد خدمتگزار محله» با هدف مسجد محوری بودن فعالیت ها در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۵۲
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری بودن برنامه، پویش «مسجد خدمتگزار محله» در محله اسلامی آل یایسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه اجرای این پویش ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پویش مسجد خدمتگزار محله با حضور بسیجیان و نمازگزاران مسجد جمعه در منزل احمد حسنان جهت عیادت و دعا برای شفای همه بیماران و بیمار منظور انجام شد.

او با تاکید بر اینکه مسجد کانون بسیاری از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و غیره است، افزود: پزشک عمومی جهت خدمت به نمازگزاران و بسیجیان پایگاه، جهت انجام کنترل فشار قند و خون در مسجد حضور یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: همزمان با ورود شهدای گمنام در شهرستان، مراسم استقبال از شهدای خوشنام در مقابل مسجد توسط نمازگزاران و بسیجیان پایگاه انجام و حلقه پیشکسوتان شهید ابراهیم چتری در مسجد تشکیل شد.

عربی با اشاره به برپایی مراسم های عزاداری در ایام فاطمیه در مسجد گفت: مراسم شهادت حضرت زهرا (س) با کلام حجت‌الاسلام والمسلمین عین الکمال و با نوای محمد قبیله و حسین جمال برگزار شد.

گفتنی است حلقه صالحین نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه با موضوع نماز در این پایگاه مقاومت تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار