خبرهای داغ:
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، مراسم تشییع و استقبال از شهید خوشنام در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۴۷۸
|
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آئین معنوی و باشکوه استقبال از شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با حضور خواهران بسیجی، اهالی محله و مردم قدرشناس و مؤمن و ولایتمدار محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برگزار شد.

در این برنامه خواهران بسیجی با حضور پرشور خود با اسپند و گل و شکلات از شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس استقبال و با آرمان‌های امام، انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب (مد ظله) تجدید بیعت کردند.

گفتنی است این دیدار عاشقانه و فضای معنوی با مرثیه سرایی حسین ادهم از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه و عاشقان شهدا همچون مادر و خواهر برای شهید اشک ریختند و با او وداع کردند.

فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم. عزت و سرافرازی امروز ایران عزیز، مدیون ایثارگری‌ها و خون شهداست. تکریم و احترام شهدا وظیفه همه ماست. امیدواریم حضور این شهدا مایه برکت و شور معنوی در شهر باشد.

او افزود: امروز این شهدا که با نام و نشان رفته و خوشنام برگشتند، فضای شهر را عطرآگین کردند. شهدا جمال دنیایی را رها کرده و محو جمال حق شدند. ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز این شهدا بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار