خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه از برپایی مسابقات ورزشی و طرح های استعدادیابی ویژه دانش آموزان در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۶۴
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با هدف ترغیب دانش آموزان به ورزش و استعدادیابی دانش آموزان، ویژه برنامه ها و مسابقات متنوع ورزشی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه برگزار شد.

فاطمه صفا رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص طرح هایی اجرایی اظهار کرد: با توجه به اینکه استعدادیابی فرایندی علمی و هدفمند است، کودکان و نوجوانان از طریق برخی آزمون‌ها و معیارهای استاندارد ارزیابی می‌شوند و با شرکت در رشته‌های ورزشی مناسب که امید موفقیت بیشتری از آنها می‌رود، تشویق و هدایت می شوند.

او افزود: در این راستا مسابقه دو میدانی در مدرسه پسرانه مقطع ابتدایی شهید امامی با حضور ۳۰ دانش آموز برگزار و در پایان به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سرخه ادامه داد: همچنین همایش استعدادیابی طناب‌زنی با هدف ایجاد یک روز شاد و پر شور و نشاط در زمین چمن سرخه با حضور ۲۰ دانش آموز برگزار شد.

صفا با اشاره به برگزاری مسابقه داژبال دختران مجتمع بصیرت مومن آباد با حضور ۲۰ دانش آموز در  روستای مومن آباد شهرستان سرخه گفت: آشنایی و آموزش علاقه مندان به رشته فیریزبی با حضور ۱۵ دانش آموز در زمین چمن شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او یادآور شد: همچنین اردوی تلاشگران طرح راویان قصه سرخ با حضور اعضای فعال پایگاه امام خمینی (ره) مسجد ولی عصر (عج) به همت هئیت همگانی در امامزاده شاهزاده محمد بن زید برگزار و برپایی کوهنوردی، تیراندازی، فوتبال و زیارت امامزاده از برنامه‌های این اردو بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها