خبرهای داغ:
عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از تهیه و توزیع بسته های یلدایی با هدف ترویج فرهنگ زیبای مهدویت در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۶۰
|
۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شب یلدا، بسته بندی و آماده سازی بسته های یلدایی (اقلام خوراکی و میوه) به همت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) و شهید محمد باقر اسدی نژاد، مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کرم اهل بیت (ع) تهیه و بین خانواده های کم برخوردار در محله توزیع شد.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این کمک های همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای نهضت مومنانه و سراسری یلدای مهدوی در سراسر کشور، مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران در این محله با یاری جهادگران بسیجی و خیرین، اقدام به تهیه و توزیع بسته های یلدایی بین خانواده های نیازمند در محله کردند.

او افزود: این اقدام مومنانه با هدف رونق بخشیدن به سفره یلدایی، امید آفرینی و ترویج فرهنگ زیبای مهدویت در این محله اجرا و بانیان و خیرین همچون گذشته با ما همراه شدند.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری، مواسات و همدلی و تقسیم شادی در طولانی‌ترین شب سال صورت گرفت.

جلال بیان داشت: همچنین حلقه صالحین شهید محمدتقی فیض و شهید ادهم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با شب یلدا، چایخانه (حضرتی) امام حسن مجتبی (ع) و مراسم روح بخش و معنوی دعای کمیل به یاد مداح اهل بیت (ع) مرحوم حسین رسولی به همت مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) با نوای حجت الاسلام والمسلمین رضا احمدی برپا شد.

او ادامه داد: دیدار و سرکشی حجت اله کرمانی فرماندار سرخه از کارگاه رشته سازی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) و پیگیری دریافت آرد دولتی برای کارگاه نیز انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار