خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان افتخار ماست.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۵۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه، در این هفته با علی اکبر فیاض، حسینعلی اسلامی و غلامرضا معصوم از رزمندگان و جهادگران عرصه ی جهاد و شهادت در شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن قدردانی از رشادت ها و دلاورمردی های مردان عرصه ی شجاعت و استقامت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در دوران پر افتخار تشیع، حکما، فقها و محدثین همه و همه دشواری ها را تحمل کردند تا اسلام عزیز به امام امت، که یکتای میدان ولایت بودند، رسید.

او افزود: امام راحل نیز با تحمل سختی ها، تبعیدها، شهادت فرزندش و ایثار شهدا و رزمندگانی که در کنارش بودند، توانست نظام اسلامی را بنا بگذارد، صدای اسلام را به گوش جهانیان، شهد شیرین اسلام را بر لبان تشنه ی کوثر زلال و جمال و چهره ی زیبای اسلام را به چشمان منتظر برساند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هم گفته شد، میدان ها نباید خالی شود و همه باید از خون، زمین، فرهنگ و میدان دفاع کنند و در صحنه حضور داشته باشند. رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در این میدان شتافتند و در صحنه حضور موثری داشتند.

فرزین ادامه داد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را یادآوری می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار