خبرهای داغ:

جهادگران بسیجی در صحنه حاضرند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) از تعمیر و بازسازی منزل مسکونی خانواده نیازمند در روستای عبدالله آباد سرخه به همت جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۹۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، منزل مسکونی متعلق به یک خانواده کم بضاعت در روستای عبدالله آباد در شهرستان سرخه توسط بسیجیان جهادگر در حال تعمیر است .

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا اظهار کرد: این منزل مسکونی در روستا آسیب دیده بود که با کمک خیران و گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر این پایگاه مقاومت درحال تعمیر و بازسازی است.

او افزود: عملیات تعمیر و بازسازی این منزل به همت گروه جهادی پایگاه با مشارکت خیرین در جهت دستگیری از مشکلات خانواده هدف انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) با اشاره به اقدامات همیشگی و خداپسندانه گروه های جهادی بسیج در روستا و این گروه فعال، از حضور گروه های جهادی بسیج در جهت رفع مشکلات خانواده‌ای کم‌ برخوردار و بی بضاعت روستا خبر داد و گفت: اقدامات جهادگران گروه سنگرسازان بی سنگر در این زمینه قابل تحسین است.

رهایی بیان داشت: مصالح مورد نیاز برای این عملیات جهادی نیز با یاری خیرین تأمین شد.

او یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا گروه‌های جهادی این روستا خدمات بسیاری به خانواده‌های متضرر از این بیماری و خانواده‌های بی بضاعت ارائه کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار