خبرهای داغ:
سردار مهدوی بر لزوم استفاده عملی و میدانی از علوم و تحقیقات در راستای رفع مشکلات و مسائل استان و کشور تاکید کرد و گفت: دانشگاه اتاق فکر و مبدا حل مشکلات است.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۳۶
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) استان امروز در دیدار با رئیس، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند، گفت: برای هر تحقیق و پژوهش علمی زحمات بسیار زیادی کشیده می‌شود.

وی بر لزوم استفاده عملی و میدانی از علوم و تحقیقات در راستای رفع مشکلات و مسائل استان و کشور تاکید کرد و گفت: دانشگاه اتاق فکر و مبدا حل مشکلات است.

سردار مهدوی بیان کرد: پژوهشگران، محققان و صاحبان علم و دانش هر منطقه و استان از کشور؛ مشکلات آن منطقه را بهتر می‌دانند و برای رفع آن می‌توانند راه حل ارائه دهند.

وی اظهار داشت: کمبود اعتبار نمی‌تواند مانع از تحقیق و شکوفایی استعداد نخبگان و محققان دانشگاهی شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بر لزوم استفاده از اقتصاد مردم پایه در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز صنعت، اقتصاد و تجارت کشور بایستی در دسترس افراد متخصص قرار داشته باشد.

سردار مهدوی اظهار داشت: دانشگاه پل ارتباط مردم و صنعت برای رفع مشکلات کشور است.

وی بر برخی سوء مدیریت‌ها در بدنه اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه می‌تواند با استقرار ایده‌های خود این مشکلات را رفع کند و ایجاد اشتغال و امید آفرینی کند.

سردار مهدوی بر وجود سرمایه‌های پراکنده در استان اشاره کرد و گفت: وجود یک محور واحد برای مدیریت و اقتصاد‌های ریز و درشت موجود لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) گفت: بایستی ظرفیت‌ها و استعداد‌ها را شناخت و با توکل به خدا و امید؛ مشکلات را رفع و رو به جلو حرکت کرد.

سردار مهدوی با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری افراد در بدنه انقلاب اسلامی تاکید دارند، گفت: قطعا با اتحاد و همدلی یکدیگر می‌توان مشکلات کشور را رفع کنیم و بدخواهان و معاندان را ناامید کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار