خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: به گفته اهالی روستای دهنو موضوع آسفالت این روستا پس از ۱۰ سال مطالبه و پیگیری طی چهار ماه با کمک بسیج سازندگی خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۴۷۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام استان پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه راه روستایی دهنو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: کار عملیاتی آسفالت راه روستایی دهنو چهار ماه قبل توسط بسیج سازندگی خراسان جنوبی آغاز شد و امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

وی افزود: این جاده فاقد آسفالت مناسب و یکی از مشکلات جدی مردم منطقه بوده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: به گفته اهالی روستا مردم حدود ۱۰ سال میشود پیگیر آسفالت راه روستایی هستند و به نتیجه نرسیدند که الحمدلله در دولت سیزدهم و با پیگیری‌هایی که توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان نهبندان انجام شد سرانجام جاده آسفالت و به بهره برداری رسید.

سردار مهدوی عنوان کرد: امیدواریم مردم منطقه از خدمات انجام شده و زیرساخت‌های فراهم شده نهایت بهره را ببرند.

وی با بیان اینکه جاده قطعا یکی از بحث‌های مهم در توسعه است، اظهار کرد: با ایجاد این جاده بسیاری از خدمات در حوزه سلامت، عمرانی و مسائلی که میتواند به معیشت مردم در روستا کمک کند موثر خواهد بود و ان شاءالله با آسفالت این جاده سایر مشکلات روستا مرتفع شود.


فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی در بحث خدمات دهی در عرصه‌های مختلف به مردم این افتخار را داشته و خواهد داشت.

سردار مهدوی گفت: بحث جاده روستای دهنو که چندین سال مطالبه مردم بود با کمک بسیج و دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

وی افزود: ان شاءالله در سایر مسائل این منطقه بتوانیم با رایزنی‌هایی که انجام خواهد شد و پیگیری‌های مسئولان محلی منطقه گام‌های خوبی برداریم و در توسعه و پیشرفت منطقه اقدامات خوب و موثری انجام گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار