خبرهای داغ:
مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با "بسیج":
قاسمی، از اعزام ۳۶ نفر از دانشجویان خراسان جنوبی به بیست و هشتمین دوره کشوری طرح ولایت دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۶۷۰۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

قاسمی مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، از اعزام ۳۶ نفر از دانشجویان استان به بیست و هشتمین دوره کشوری طرح ولایت دانشجویی خبر داد.

وی بیان کرد: در این دوره از طرح ولایت؛ ۳۲۳ نفر از دانشجویان استان ثبت نام کردند که پس از طی مراحل مصاحبه و آزمون مجازی ۳۶ نفر انتخاب شدند.

قاسمی گفت: دوره طرح ولایت دانشجویی از ۲۲ تیرماه تا ۳۱ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.

مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دوره طرح ولایت خواهران در دانشگاه علم و صنعت تهران و دوره طرح برادران در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دوره طرح ولایت یک دوره مبانی اندیشه اسلامی است که با هدف آموزش نظام اندیشه اسلامی، صیانت از گوهر نفیس اندیشه ولایت و اسلام ناب محمدی (ص)، دفاع فکری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

قاسمی بیان کرد: شاکله اصلی این دوره؛ مبانی اندیشه اسلامی در قالب سرفصل‌های آموزشی ۶ گانه طرح ولایت شامل؛ معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی، فلسفه حقوق، فلسفه اخلاق و فلسفه سیاست است.

مسئول رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان افزود: تقریبا روزانه همایش‌های فکری، فرهنگی، سیاسی، مهارتی و تشکیلاتی نیز در این دوره برگزار می‌شود.

قاسمی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی نیز در قالب دوره طرح ولایت برای دانشجویان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار