خبرهای داغ:
همزمان با دهه ولایت و امامت پویش نذر علوی در قالب ذبح یک راس گوسفند به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۷۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تداوم کمک های مومنانه، مواسات و همدلی؛ با هدف خدمت‌رسانی به خانواده‌های محتاج توجه، طرح نذر علوی (توزیع گوشت قربانی) برای چهارمین سال متمادی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

صدیقه مونسان مسوول بسیج سازندگی این پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به اجرای طرح "نذر علوی" و قربانی یک رأس گوسفند  به ارزش ۸۰ میلیون ریال به مناسبت عید قربان برای چهارمین سال متمادی اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار به همت گروه  بسیج سازندگی پایگاه با پرداخت وجوه نقدی نذورات و کمک‌های خود، در این طرح خداپسندانه مشارکت کردند.

او افزود: طرح "نذر علوی" با هدف کمک به معیشت مردم در شرایط کنونی جامعه، از طریق جمع‌آوری نذورات و کمک‌های معیشتی نیکوکاران و اهدای گوشت قربانی به خانواده‌های محتاج به توجه، در روز عید سعید قربان امسال با همکاری بسیجیان محله انجام شد.

مسوول بسیج سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: این طرح در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه طرح کمک مومنانه، مواسات و همدلی و با هدف خدمت‌رسانی به خانواده‌های محتاج به توجه برگزار و افراد خیری که توان خرید یک رأس گوسفند را نداشتند با پرداخت نذورات خود در این حرکت خداپسندانه شرکت کردند، تا گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی خانواده‌های محتاج به توجه شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی فعال در سطح محله رفع شود.

مونسان تصریح کرد: ذبح گوسفند با رعایت بهداشت کامل انجام و ‌گوشت این دام  به صورت بسته‌بندی و گرم خدمت افراد  نیازمندان قرار گرفت.

او با بیان اینکه سنّت قربانی و کمک به اطرافیان و دستگیری از خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند به وسیله این قربانی‌ها، بسیار محبوب خداست، گفت: لذا این عید فرصتی بزرگ در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی است که در این وضعیت اقتصادی بیش از پیش مورد تاکید قرار گرفته است.

لازم به ذکر است این طرح سال گذشته نیز به همت  گروه بسیج سازندگی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) و با کمک مردم و خیرین اجرا و گوشت‌های قربانی پس از بسته‌بندی توسط گروه فرهنگی در دهه امامت و ولایت به دست افراد محتاج توجه شناسایی شده توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار