خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از پویش اطعام غدیر با نام مهمانی مولا 8 در ظهر و شام غدیر در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۵۳
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت، فضاسازی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) به همت کارگروه جهاد فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه انجام شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گغتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه ددهه ولایت و امامت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله به همت کارگروه جهاد فرهنگی آذین بندی و فضاسازی شد.

او افزود: مراسم جشن عید قربان و و دهه امامت و ولایت ویژه هیئت جوانان و جشن عید سعید قربان در این محله با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجید احسانی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرتضی باقیان و حسین ادهم برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: ویژه برنامه اطعام غدیر برای هشتمین سال متوالی در ظهر و شام عید غدیر به همت کمیته برگزاری عید غدیر در محله کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار و خیرین می توانند نذورات خود را به شماره کارت 5859831043427300 واریز نمایند.

جلال یادآور شد: فعالیت ورزشی والیبال بین بسيجيان در حیاط پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار