خبرهای داغ:
کلاس آموزش قرآن ویژه نوجوانان ویژه حلقه شهید محمد حسن دولتی با حضور مربی قانونی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در قالب طرح تابستانه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۴۴
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، طرح نو+جوانه های صالحین با برگزاری کلاس آموزش قرآن ویژه نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی در پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این کلاس ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز فصل تابستان طرح نوجوانه های صالحین با هماهنگی های انجام شده و در قالب کلاس های متنوع در حال برگزاری است.

او افزود: کلاس آموزش قرآن ویژه نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی با حضور مربی قرآنی حسین جمال در مسجد جمعه در این محله تشکیل و با استقبال خوبی همراه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) خاطرنشان کرد: بازی فوتبال هر وعده بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء در طبقه فوقانی مسجد با حضور حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی برپا می شود.

عربی اضافه کرد: مراسم قرائت دعای کمیل با نوای مربی قرآنی کربلایی حسین جمال و مربی پیشکسوتان حسینعلی کلامی و مراسم قرائت دعای آل یاسین با نوای حسن ادهم در جمع نمازگزاران و بسیجیان این محله تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار