خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: انسجام داخلی، آرامش جامعه، جهاد تبیین و عمل براساس منویات مقام رهبری (مدظله) را رمز نجات کشور است.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۵۶
|
۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه معاونت های تخصصی جهت بررسی سند اعتلا بسیج در شهرستان سرخه حضور یافته و با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار ابتدا فرماندهان پایگاه نظرات، پیشنهادات، مشکلات و اقدامات خود را عنوان کردند.

در ادامه سردار دامغانی اظهار کرد: امروز ما در جنگ ترکیبی قرار داریم و اینکه هرچه نهال انقلاب قوی تر می شود حساسیت کار و درگیری ما با جبهه باطل بیشتر می شود.

او با بیام اینکه امروزه خوشبختانه با عملکرد مثبت فرماندهان و بسیجیان توطئه دشمنان خنثی شد، افزود: امروز بالاترین نعمت نعمت ولایت است و ما باید قدردان این نعمت و براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله) گام برداریم و اینکه دشمن در جنگ ترکیبی اخیر با تمام قوا و با استفاده از غول رسانه ای که در اختیار داشت به میدان آمد تا ما را شکست دهد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: بعضی افراد در اغتشاشات اخیر دچار اشتباه محاسباتی و ادراکی شده و تعدادی تحت تاثیر فضای مجازی فریب خوردند. امروز دشمن بر روی تحصنات نقطه ای سرمایه گذاری کرده و به دنبال این است که جلو پیشرفت نظام اسلامی را بگیرد.

دامغانی ابراز امیدواری کرد: قرارداد شانگهای، کریدور شمال به جنوب، قطب انرژی منطقه شدن و روی آوردن کشورهای عربی به نظام اسلامی از اتفاقات امید بخش در منطقه بود.

او خاطرنشان کرد: یکی از آسیب های کشور ما عدم مدیریت فضای مجازی است و دشمن با مدیریت فضای مجازی اقتصاد ما را دچار چالش کرده است. دوم، دخالت بعضی مسئولان در انتصابات دولت که باعث ناکارآمد شدن نظام و کند شدن چرخه اقتصاد شدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان انسجام داخلی، آرامش جامعه، جهاد تبیین و عمل براساس منویات مقام رهبری (مد ظله) را رمز نجات کشور دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار