خبرهای داغ:

سلامت هرجامعه ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می کنند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در سرخه گفت: سلامت هرجامعه ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می کنند. سلامتی که ورزش و اهمیت به آن می تواند تضمین کند.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۵۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه هفته بسیج و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی پویش مادران سالم = فرزندانی شاد به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه اجرای این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ورزش برای تمامی افراد جامعه مهم است اظهار کرد: سلامت هرجامعه ای را سلامت افراد آن جامعه تضمین می کنند. سلامتی که ورزش و اهمیت به آن می تواند تضمین کند.

او افزود: زنان از لحاظ مادری در جامعه سهمی بزرگ دارند ورزش آنها را برای انجام وظایف مقدس مادری آماده تر ساخته و باعث می شود نسلی سالم و فعال و نیرومند به وجود آورند. زنان به عنوان نیمی از اجتماع و مدیر خانه و مسئول نظم و تربیت کودکان خود، برای حفظ نشاط، شادابی و سلامتی، به ورزش نیازمند هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در خاتمه گقت: پس تمرین های منظم ورزشی بعنوان بخش مهمی از وظایف روزانه زن می تواند در سلامت و بهداشت نسل و جامعه و بهتر انجام دادن وظایف او نقش بسزایی داشته باشد.

با هدف تحقق این مهم پیاده روی و ورزش عصرگاهی حلقه شهید محمدرضا ابراهیمی این پایگاه مقاومت با استقبال پرشور بانوان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار