خبرهای داغ:

پویش «سهم تو از کودکی من» در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار می شود

به مناسبت هفته بسیج پویش «سهم تو از کودکی من» با هدف جمع آوری کردن اسباب بازی و اهدای آن به کودکان نیازمند و کم برخوردار در جهت شاد کردن دل های آن ها به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۶۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته بسیج پویش «سهم تو از کودکی من» در قالب جمع آوری اسباب بازی به نفع کودکان کم برخوردار شهرستان سرخه به همت کارگروه فرهنگی و جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار می شود.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص نحوه برگزاری این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آستانه هفته بسیج و با هدف شاد کردن دل کودکان نیازمند و یا کم بضاعت به همت کارگروه جهادی و فرهنگی پایگاه پویش سهم تو از کودکی من در سطح شهرستان سرخه برگزار می شود.

او با بیان اینکه یادآوری دوران کودکی هر یک از ما خاطره اسباب بازی‌هایمان را برای ما زنده می‌کند. اسباب بازی‌هایی که شادی را به ما هدیه دادند و همدم تنهایی‌هایمان بودند، افزود: در شهر ما کودکانی زندگی می‌کنند که هیچ تصوری هنوز از اسباب بازی ندارند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: توجه به ابعاد روحی و روانی کودکان سبب شده تا پایگاه مقاومت حضرت آسیه (س) با اقدام به جمع آوری و اهدای اسباب بازی به کودکان نیازمند به دنبال تحقق آرزوی کودکانی باشد که داشتن اسباب بازی بخشی از رویای آن‌هاست.

ادهم تصریح کرد: هدف از این طرح ترویج فرهنگ احسان و اکرام، احساس تعلق به دیگران، مشارک، شادابی و نشاط اجتماعی است.

او با اشاره به اینکه این پویش در جهت نهادینه کردن فرهنگ انفاق و مهربانی، همزمان با هفته بسیج اجرا خواهد شد، گفت: کودکان و یا والدین می توانند از شنبه بیست و هشتم آبان ماه تا هفتم آذر ماه سال جاری اسباب بازی های خود را به مسجد امام حسن مجتبی (ع) تحویل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار