خبرهای داغ:

کتاب در مکتب مصطفی در پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه معرفی شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب در مکتب مصطفی توسط فرمانده پایگاه به بسیجیان معرفی و صفحاتی از آن نیز خوانده شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۲۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب در مکتب مصطفی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه معرفی شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت مطالعه کتاب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از بزرگترین دلایل کتاب خواندن، کسب دانش است. کتاب ها یک منبع غنی از اطلاعات هستند. خواندن کتاب با موضوعات متنوع اطلاعات و عمق دانش را افزایش می دهد.

او افزود: در راستای تحقق این مهم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب در مکتب مصطفی با حضور بسیجیان در حلقه شورا معرفی و چندبرگی از این کتاب توسط اعضا حلقه مطالعه شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: کارگاه مشاوره قبل از ازدواج با همکاری اداره بهزیستی شهرستان در پایگاه با استقبال بسیجیان برگزار شد.

ادهم عنوان کرد: تشکیل حلقه سرگروه ها و سرکشی زهرا مهدوی نژاد سرمربی حلقات صالحین از پایگاه همراه با برگزاری نشست بصیرتی در حلقه با  پرداختن به مسائل و موضوعات روز کشور از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او ادامه داد: جلسه هیئت اندیشه ورز فرهنگی جهت ارائه برنامه های اجرایی و پیشنهادی هفته بسیج با حضور اعضا شورا و گروه اندیشه ورز فرهنگی جهت انجام برنامه ریزی ها برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار