خبرهای داغ:

ثبت نام کلاس های آموزشی و هنری در روستا لاسجرد آغاز شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از آغاز ثبت نام ‌کلاس های آموزشی گلیم بافی، طراحی مد و لباس، طراحی و ساخت عروسک و آموزش گویندگی و فن بیان در این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۳۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه کارگاه و دوره های آموزشی با استقبال بسیجیان برگزار می شود.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره آموزش مینا کاری با حضور ارادتی از بانوان مربی بسیجی با استقبال بسیجیان در این پایگاه مقاومت در حال برگزاری است.

او افزود: همچنین در راستای استقبال بسیجیان ثبت نام ‌کلاس های آموزشی گلیم بافی، طراحی مد و لباس، طراحی و ساخت عروسک و آموزش گویندگی و فن بیان در رده سنی 15 الی 50 سال آغاز شده است. بسیجیان در صورت تمایل با حضور در پایگاه می توانند در این کلاس ها ثبت نام نمایند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: دوره ختم صلوات به نیت فرج مولا صاحب الزمان (عج) و شهدای امنیت با مشارکت خواهران بسیجی در فضای مجازی انجام شد.

شهادت بیان داشت: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین نشست روشنگری با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا لاسجرد با موضوع امنیت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار