خبرهای داغ:

از کمک مالی تا اهدا چند دستگاه توالت فرنگی به سالمندان در لاسجرد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد از کمک مالی جهت ودیعه مسکن و تهیه دو دستگاه توالت فرنگی به دو سالمند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۶۷
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه دستگیری از خانواده های نیازمند به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه انجام شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص کمک های انجام شده در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس محوس کرونا اقدامات زیادی همچون شناسایی و کمک به بیماران و خانواده های کرونایی به همت بسیجیان در این پایگاه مقاومت انجام گرفته است.

او افزود: در این دوره نیز به همت گروه جهادی با یاری خیرین مبلغ 10‌ میلیون ریال به خانواده نیازمند جهت ودیعه منزل مسکونی اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین در جهت دستگیری از سالمندان در روستا، دوعدد توالت فرنگی جهت استفاده دو خانواده سالمند تهیه و به آن ها داده شد.

شهادت یاداور شد: در جهت ترغیب بسیجیان در رده های مختلف سنی به امر مهم ورزش پیاده روی خانوادگی به سمت امامزاده مصیب روستا با استقبال پر شور بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار