خبرهای داغ:

باید پروژه‌های محرومیت زدایی ساماندهی و احصا شود

فرماندار شهرستان سرخه گفت: باید پروژه‌های محرومیت زدایی ساماندهی و احصا شود، مستند سازی مربوط به فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۰۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نخستین جلسه قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی شهرستان سرخه به ریاست حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه محرومیت زدایی باید در عرصه های مختلف نیاز سنجی شود، اظهار کرد: ایجاد تشکیلات در مباحث مربوط به محرومیت زدایی در حوزه های زیر ساخت، خدمات رسان و داشتن برنامه جامع را از مهمترین عوامل مربوط به این امر است.

او افزود: باید پروژه‌های محرومیت زدایی ساماندهی و احصا شود، مستند سازی مربوط به فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی در دستور کار قرار گیرد، انسجام بخشی به قرارگاه در بخش دولتی و غیردولتی در قالب بسیج و سازمان‌های مردم‌نهاد صورت پذیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مصوب شد، اعتبارات مصوبات دور اول سفرهای ریاست جمهوری که در اختیار دستگاه اجرایی است توسط فرمانداری برای این منظور استفاده شود.

همچنین اداره جهاد کشاورزی شهرستان سرخه با توجه به داشتن اعتبارات در اختیار جهاد استان، نسبت به اعلام پروژه های اولویت دار محرومیت‌زدایی و پیگیری آن ظرف یک ماه آینده اقدام نماید.

شهرداری نسبت به اعلام پروژه‌های اولویت‌دار به قرارگاه سازندگی اقدام، بخشداری مرکزی با حضور دهیاران و نمایندگان بسیج سازندگی در خصوص رفع مسائل و مشکلات روستاها به صورت جداگانه جلساتی را برگزار نماید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار