خبرهای داغ:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی هستند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۵۴
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ طبق دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران در این هفته همراه حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با حیدرعلی (عباس) معینیان، علی‌اکبر مرادی و محمدعلی شهروی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روستا لاسجرد دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ ادهم در جمع رزمندگان ضمن قدردانی از زحمات آن ها اظهار کرد: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه است.

او افزود: انقلاب اسلامی تا به امروز با تکیه‌ بر فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی عرصه‌ها عزتمندانه موفق و پیروز بوده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان باید با توجه به این شرایط هوشیار و آگاه باشند و با درک درست شرایط بتوانند با بهره‏‌گیری از سیره شهدا و استثاده از تجربیات ایثارگران و رزمندگان راه روشن آن‌ها را دنبال و زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشند.

ادهم تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراثی گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شما می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها