خبرهای داغ:

رزمایش پدافند غیرعامل در شهرستان سرخه برگزار شد

رزمایش پدافند غیرعامل با هدف سمپاشی دامداری های روستا با اجرای گروه جهادی سردار سلیمانی در روستا لاسجرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۶۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه برنامه های مختلفی با مشارکت بسیجیان در سطح پایگاه و روستا برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه اعضای شورا پایگاه با هدف برنامه ریزی جهت برپایی ویژه برنامه های هفته بسیج برگزار و در طی این جلسه اعضا پیشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر برنامه ها عنوان و تصمیماتی اتخاذ شد.

او افزود: رزمایش پدافند غیرعامل با هدف سمپاشی دامداری های روستا با اجرای گروه جهادی سردار سلیمانی با مشارکت گروه جهادی پایگاه و همکاری جهاد کشاورزی در روستا برگزار و دامداری های روستا جهت کشتن سموم و آفات سپاشی شدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول الله در ادامه اضافه کرد: امداد رسانی بسیجیان این پایگاه برای مهار آتش ماشین حادثه دیده در ورودی روستا از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

معینیان بیان داشت: با هدف برقراری آرامش و امنیت در سطح روستا و محله ها گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان از ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها