خبرهای داغ:

برنامه های هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه و تجدید بیعت و آشنایی نسل امروز با آرمان های انقلاب و دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۴۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه هفته بسیج و در جهت بزرگداشت پنجم آذر روز بسیج مستضعفین نشست خبری در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: گرامیداشت هفته بسیج فرصتی برای بزرگداشت جانفشانی ها و فداکاری هایی است که برای سربلندی کشور عزیزمان انجام گرفته است. امسال هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه به فرموده قرآن بسیج مستضعفین ائمه و پیشوایان بالقوه بشریت هستند؛ کسانی که وارثان زمین و همه موجودیت در زمین هستند، افزود: هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه و تجدید بیعت و آشنایی نسل امروز با آرمان های انقلاب و دفاع مقدس است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان در ادامه اضافه کرد: از نگاه امامین انقلاب به بسیج و بسیجی؛ پایه اصلی کار بسیج و بسیجیان اخلاص است. یعنی کاری که بسیجی ما انجام می دهد فقط برای رضای خداوند است و دنبال هیچ نام و نشانی از خود نیست و این نشانه اعتقاد راسخ به خداست.

او با بیان اینکه شاخصی که برای بسیج و بسیجیان عنوان می کنند شامل عناصری چون بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروزه یک قدرت فرامنطقه ای است و دشمن هم به این موضوع اقرار کرده است و این فرهنگ بسیجی است که می تواند تضمین کننده حرکت های پایدار یک ملت باشد و در رگ های جامعه جریان داشته باشد و این موضوع عینیت دارد.

فرزین با اشاره به اینکه سرنوشت ایران و فراتر از آن را حرکت و فرهنگ بسیجی است که تغییر می دهد و تعیین می کند، تصریح می کند: متاسفانه دشمن با توطئه ها در تلاش برای گرفتن این فرهنگ ناب است اما به حول و قوه الهی دشمن این آرزو را به گور خواهد برد. صبح روشن پیروزی نزدیک است و با فائق آمدن بر تمامی مشکلات و با ایران قوی ان شاءالله به مقصد نهایی خودمان خواهیم رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار