خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

تعالی و توسعه استان در گرو نگاه دقیق و جهادگرانه مدیران

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در همین خصوص تعالی و توسعه استان را در گروه نگاه دقیق و جهادگرانه مدیران دانست و اضافه کرد: اگر قرار است استان بیش از پیش توسعه یابد باید مدیران نگاه و رویکرد جدیدی داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۹۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن بهرام‌نیا در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: به طور قطع پیروز انتخابات مردم هستند که به جمهوری اسلامی رأی دوباره دادند.

وی با بیان اینکه امسال 1.5 میلیارد تومان در استان در راستای اشتغالزایی روستایی از صندوق توسعه برداشت شد، گفت : در سال گذشته به دولت اجازه داده شد که از 30 درصد ناشی از فروش نفت که به صندوق ذخیره انرژی واریز می شد 20 درصد تقلیل یابد که این‌ها نشان از وجود کار، تولید، اشتغال و وحدت ملی و تعالی و ترقی نظام است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در راستای تحقق شعار محوری سال و منویات امام خامنه ای(مد ظله العالی) مجلس و دولت همکاری لازم را دارند که باید برای نظام و سایر مسئولین نصب العین قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران استانی با وجود محدودیت و تنگناهای اعتباری تلاش های خوبی برای توسعه و آبادانی استان داشته اند که لازم است از این تللاش ها قدردانی کنیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه دو پروژه مهم و زیربنایی در استان تعطیل شده بود که مجدد به چرخه اجرایی برگشته است، اظهار داشت : با کارکرد شهرستانی، استانی و ملی به خوبی این پروژه ها به مرحله اجرا رسیدند.

وی با اشاره به تعطیل شدن 30 سد در کشور به تعطیل شدن پروژه سد گرین نهاوند به عنوان یکی مهم‌ترین پروژه های تعطیل شده استان اشاره و اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته مسئولین استانی این پروژه مجدد به چرخه اجرایی برگشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور نهاوند- آورزمان یکی از محور‌های مواصلاتی استان است، گفت: این محور به عنوان یکی از حادثه خیز ترین نقاط بوده که با گرفتن جان 50 نفر در سال تبدیل به قتلگاه شده بود.

وی به اقدامات صورت گرفته برای حل این معضل اشاره و بیان کرد: با تلاش‌ها و اقدامات لازم در لحظات پایانی تخصیص بودجه 96 توانستیم اعتبارات آن را تامین کنیم ومحور را به مرحله اجرایی برسانیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه مدیران کل راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و پدافند غیر عامل در این زمینه انقلابی و جهادی عمل کردند، افزود : ازمدیران استان که برای گرفتن بودجه محور نهاوند - آورزمان با نگاهی انقلابی مجوزها را صادر کردند، قدر دانی می کنیم.

وی از ماهیت حضور خود در جلسه شورای برنامه ریزی استان به عنوان بازرس و ناظر بر اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی نام برد و تاکید داشت : کارها بر طبق روال است اما تاکید این است که شاخص ها باید واضح، پویا، و بدون ابهام در راستای اعتمادسازی باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در همین خصوص تعالی و توسعه استان را در گروه نگاه دقیق و جهادگرانه مدیران دانست و اضافه کرد: اگر قرار است استان بیش از پیش توسعه یابد باید مدیران نگاه و رویکرد جدیدی داشته باشند.

وی با اشاره به 110 میلیارد تومان اعتبار تملک داریی در استان که 25 میلیارد آن برای پروژه‌هایی با ماهیت استانی تخصیص یافته است، گفت: از ۸۵ میلیارد تومان باقی مانده باید اعتبارات به درستی بین شهرستان‌ها اختصاص یابد.

بهرام نیا با بیان اینکه از 13 سراب نهاوند 2 سراب آن کارکرد استانی دارد، یادآور شد: انتظار است که از 25 میلیارد تومان اختصاص داده شده برای پروژه های با ماهیت استانی راه منتهی به سراب گیان در قالب این پروژه ها قرار گیرد چرا که از لحاظ اهمیت جنبه استانی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات