خبرهای داغ:
باحضور نماینده مردم نهاوند در مجلس؛

دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان برگزار شد

دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی، استاندار و مسئولین و مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر اجرای مصوبات شورای برنامه ریزی، استاندار و مسئولین و مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران در محل سالن جلسات شهدای مجموعه فرهنگی استانداری برگزار شد.

این جلسه با دستور کار توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان، توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان بین شهرستان های استان بر اساس شاخص های توزیع اعتبار و همچنین تعیین اعتبار و تصویب پروژه های سطح استان برگزار شد.

اسکندر صیدایی رئیس سارمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با اشاره به قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور و نیز قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به تشریح دستورالعمل نحوه توزیع اعتبارات ارتقاء شاخص های توسعه اقتصادی پراخت و میزان اعتبارات تخصیص داده شده به شهرستان ها را اعلام کرد.

در پایان این جلسه مدیران و مسئولین دستگاه ها به موضوعاتی در خصوص وضعیت استان، ظرفیت‌های موجود و محورهای توسعه پراختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات