خبرهای داغ:
امام جمعه گیان گفت: ریش سفیدان و جوانان باید مراقب اوضاع سراب گیان و رشد شهر باشند، مبادا عده ای سودجو از این مکان برای تخریب سراب و ... استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۴۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
ریش‌سفیدان و جوانان مراقب اوضاع سراب گیان و رشد شهر باشند
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام مراد امیدی در خطبه های این هفته نمازجمعه گیان ضمن دعوت خود و همگان به تقوا با تکیه بر آیات و روایات بیان داشت: خداوند در قرآن کریم در آیه ۱۰ سوره توبه می‌فرمایند «از اموال آنها صدقه ای به عنوان زکات بگیر تا به وسیله آن، آنها را پاک سازی و پرورش دهی و به هنگام گرفتن زکات به آنها دعا کن که دعای تو مایه آرامش آنهاست و خداوند شنوا و دانا است».

وی افزود : از جمله تکالیفی که خداوند برعهده هر مسلمانی قرار داده است زکات، تطهیر، تزکیه، دعا در حق زکات دهنده و آرامش دادن به زکات دهنده است .
امام جمعه گیان در ادامه گفت با اشاره به مناسب های پیش رو از قبیل ولادت امام رضا(ع) عنوان کرد: باید از دهه کرامت برای ترویج سبک زندگی دینی و ائمه اطهار (ع) استفاده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ریش سفیدان و جوانان باید مراقب اوضاع سراب گیان و رشد شهر باشند، مبادا عده ای سودجو از این مکان برای تخریب سراب و ... استفاده کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات